Pay it Forward

- nominera någon du tycker är värd en dag på unna dig

I somras var jag med om en väldigt speciell grej, jag blev glatt överraskad av två väldigt, väldigt fina människor som jag hyser stor respekt för! Överraskningen i sig spelar inte så stor roll i detta sammanhanget men glädjen, lyckan och den enorma tacksamheten jag fick över överraskningen var enorm! Jag fylldes av viljan och inspirationen att få sprida glädjen vidare och kom på ideén att söka en person som gör mycket för andra människor men som inte nödvändigtvis unnar sig själv något och ge den personen en dag på Unna dig. Jag tog kontakt med olika tidningar för att få hjälp med att hitta en person som verkligen är värd att lyftas fram och hyllas. En tidning nappade och kom och intervjuade mig, tyvärr när sammanställningen var klar så tyckte tidningschefen att historien var ointressant om jag inte avslöjade vad för slags överraskning jag varit med om, vilket jag inte kunde eller ville avslöja så artiklen kom aldrig i tryck.

Det kändes trist att inte kunna fullfölja att sprida glädjen vidare men nu har jag valt att göra det på egen hand.


Så hjälp mig att glädja en annan människa och skriv ett brev och berätta varför just den Du känner är värd att lyftas fram och få bli ompysslad. Du måste vara medveten och tillåta att brevet läggs upp på bloggen för att få vara med och delta. Glöm inte att skriva dina kontaktuppgifter och på den du nominerar! Sista dagen att nominera är den 28 oktober och skickas till:
Unna dig skönhet & kroppsvård, Ågatan 6, 374 36 Karlshamn

 Avslöjandet om vem som jag valt att lyfta fram avslöjas den 1 November som också är dagen salongen firar 1 år!

Vill passa på och tacka de två underbara personerna igen, Ni vet vilka ni är, och tillägna dem detta för att förutom den fantastiska överraskning så gav de mig även inspirationen att göra något gott för någon annan. TACK SÅ MYCKET!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0