Månadserbjudande Februari månad

Ursäkta har varit dålig på att uppdatera, här kommer iallafall månadserbjudandet :)


Ansiktsbehandling LYX 90min
Rengöring, peeling, AHA-pensling, portömning, färgning av fransar och bryn samt plockning, massage av ansikte, dekolltage och hårbotten, ansiktsmask och avslutande kräm.   595:- (ord.695:-)







Nimue
För er som ej varit på behandling hos mig så använder jag mig av Nimue, ett resultatinriktat AHA märke som har sitt ursprung från Sydafrika.
Redan efter en Nimue ansiktsbehandling märker du skillnad att hyn blir mer klar och fått mer lyster. 
Välkommen och boka in dig och prova Nimues ansiktsbehandlingar!
Varför inte prova nu när jag har erbjudande på Ansiktsbehandling LYX!






Före och efter bild, på person som använder produkterna och går på regelbunden nimue behandling!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0