Håll utkik på "Stora scen" på lördag

Just nu är det fullt ös på salongen, hinner inte med att uppdatera därför blir det en sen uppdatering nu måndagkväll.
Nu drar snart Östersjöfestivalen igång här i Karlshamn, så då kommer det bli både liv och rörelse i stan.
Pga all uppståndelse som sker i stan vid Östersjö så har jag endast öppet imorgon och är sedan tillbaka på salongen på måndag.
På lördag så kommer unna dig skönhet & kroppsvård´s logga synas på Stora scen på torget, vill du veta varför?
Det kommer jag att avslöja i mitten eller i slutet av veckan. Roligt och spännande är det iallafall!
 
Ni kommer väl ihåg att boka in er på Sv.klassisk massage 30min, kostar endast 250:- denna månaden! Eller varför inte unna dig lyxig hudvård: Nimues startkit och få en gratis 30min ansiktsbehandling på köpet för endast 598:- 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0