Shellac- a girls best friend

 
 
 
Har äntligen fixat mina egna naglar! Har varit utan lack alldeles för länge! Den här gången fick det bli i färgen Tropix. Härligt att byta den franska lackningen mot färg.
Att gå runt med avskavt nagellack är inte särskilt fräscht, därför älskar jag Shellac! Med Shellac har du snygga naglar under två och ibland tre veckors tid. För mig är det en sådan enorm tidssparare, hade jag haft vanligt nagellack och hade velat att det skulle vara snyggt och prydligt så hade jag behövt ägna mig kanske tre gånger i veckan för att måla på överllack varanann dag för att manikyren skulle hålla. 
Det har jag inte riktigt tid eller ork med, tack o lov för Shellac!!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0