Underbara fredag

 
 
Haft en alldeles underbar förmiddag, som spenderades på stranden i sandviken i Sölvesborg.
Ägnade mig åt att passa på och läsa The Secret, har läst den många gånger och jag kommer att fortsätta att läsa den om och om igen. En fantastisk bok, för dig som är intresserad av personlig utveckling!
 
Nu är jag hur som helst tillbaka på salongen, öppnade kl 14 idag och har precis haft en massagekund,en kund på shellac, nu återstår bara en massagekund sen tar jag helg :)
Därefter bär det av till Sölvesborg till mina föräldrar och hjälpa dem att passa mitt gudbarn. Kanske blir det ytterligare ett dopp i havet ikväll :)
Ha en jätteskön helg och njut av den härliga värmen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0