Månadserbjudande för Juni




FRANSFÖRLÄNGNING!
Även om dagens väder inte var särskilt somrigt så är det ändå sommaren vi går emot, därför tycker jag ett absolut MÅSTE är att se till att prova FRANSFÖRLÄNGNING!!! Detta är en av mina personliga favoriter, älskar fransförlängning! Detta är en behandling jag själv kommer att prioritera att gå på i sommar! Hade jag kunnat göra det på mig själv så hade jag absolut gjort det! Kunder som har provat fransförlängning har sagt att de känner sig snygga från att de vaknar till de går och lägger sig på kvällen, det är rätt bra omdöme tycker jag! Och jag håller bara med man blir så jäkla snygg i fransförlängning, det är bara så, hur knasigt det än må låta. 

Fördelar 
* Du sparar tid eftersom du inte behöver lägga på mascara eller ta bort eftersom du nu inte behöver använda någon mascara
* Du slipper böja upp fransarna
* RESTULTATET ÄR LÄNGRE, FYLLIGARE OCH VACKERT BÖJDA FRANSAR!!!
* Ser naturligt ut och framhäver och lägger fokus på dina egna ögon

NU 600:- (ord. 800:- för helt nytt set)

Detta får Du bara inte missa!!! Ska du prova någon gång så är det NU! Skynda och boka in dig!
Gäller bara denna månaden!



20% rabatt på VAXNING!
Har även rabatt på vaxning denna månaden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0