Uppdateringar från Facebook!

 
Fr.o.m den 1 Dec sker en liten prishöjning på behandlingarna. Det gäller även för 5-kortet för 60min Sv.klassisk massage som i nuläget kostar 2000:- som kommer höjas till 2400:- Så vill du passa på och unna dig ett 5-kort i 60min massage medan det kostar 2000:- så rekommenderar jag dig att komma in senast LÖRDAG!
 
 
Unna dig skönhet & kroppsvård
November 26 ERBJUDANDE FRAM TILL DEN 12DEC
30min sv.klassisk massage och valfri ansiktsbehandling på 45min för endast 745:- (värde 945:-) Först till kvarn!
Kom ihåg att boka i god tid inför December månad. Så fundera redan nu om det är någon behandling du vill göra innan Jul och Nyår och skynda sen och boka!
 
 
Unna dig skönhet & kroppsvård
November 22 TÄVLING!!! VINN PRESENTKORT PÅ 600:- ELLER 400:-
Gilla och dela min sida och skriv en motivering här under om vad det bästa är med att gå på behandling eller varför du bör unna dig!
Personen med bästa motiveringen erhåller ett Presentkort på 600:-Personen med näst bäst motivering får ett Presentkort på 400:- Tävlingen pågår fram till den 7dec och vinnarna meddelas den 8:e!
 
 
GÅ IN PÅ FB & LETA UPP 22 NOVEMBERS INLÄGG OM TÄVLINGEN & FÖLJ SEN OVANSTÅENDE INFO, SOM ÄVEN STÅR PÅ FB SIDAN.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0